Gratefull

Så snygg, Var tvungen!
Hej, kom nyss hem från lussandet, sitter här med en fläta och glitter i håret. Vi, elr jag i allfall hade jätte kul, även om jag är så hes som jag är. Det var mest tanter och gubbar där, ialla fall vad jag såg. När vi sjöng stilla natt grät en del av dem, jag antar att de gillade det. ;D
Nu sitter jag här hemma och jobbar lite med svenskan och lyssnar på musik (som vanligt). Och btw tack för alla gulliga kommentarer, jag blir så glad.
Nu ska jag fortsätta med läxan, oj juste vi har ju engelska gloror också, skit bajs!
Aa, men ha det bra.
/Signe


Kommentarer
Postat av: mia

är det där nån jag känner? eller borde lära känna?

2009-12-11 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0