Lesson Learned

Hej ehj nu sitter jag här hemma, ska snart fara till kören och träna. Känner mig fortfarande krasslig och det bränner så fruktansvärt i halsen när jag hostar och skriker.
Sen när jag kmr hem ska jag fortsätta med Svenskan, det börjar bli lite drygt.
När jag skulle gå till cykel idag efter skolan så var den ju såklart stulen! Varför ska detta hända mig, det är ju bara omogen att stjäla!? Jag blir bara så himla less och jag är faktist jättesugen på godis, chokla. Något som gör mig glad! Haha.
Pappa kom just hem och Johanna har inte ringt, pappa sa att han skulle skjusa mig till kören men får väl se hur det kmr bli om Johanna följer med i vårt lilla tåg. :P
Ne nu måste jag äta något innan jag dör, ha det bra. BLi inte sjuk.
/Signe

Kommentarer
Postat av: Hanna

asså oftaaaaaaaa, stackars dig:/ haddddddddddddde du inteeeee lkåste deeen?:(

2009-12-07 @ 17:19:39
Postat av: mamma

bli inte sjuk nu lucian!:)

2009-12-07 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0