Something's missing

Hej sitter och ser på idolfinalen nu, jag tor att Erik kommer vinna. Vad tror ni? ;D
Iag vi, kören varit och lussat på Tieto, Minervagymnasium och Sjukhuset i centralhallen. Jag fick typ gå upp kl 06.00 ungefär föratt jag skulle duscha och blåsa håret med våran lilla lila hårtork som inte ens vill blåsa. Och sen skulle jag bli hämtad av Tora och hennes mamma kl 08.05. Det var som att gå upp föratt gå till skolan. Men imorgon ska jag sova ut och sen fara på stan igen som idag. När jag kommit hem for jag och mamma till stan och där träffade jag storkusinen Anton, kompis Philips föräldrar, Britta Amanda och Maja från Tc, det var säkert nån fler, kmr inte ihåg riktigt. :P
På stan köpte jag julklappar till Anja, Ellen, Amos och en ny bh till mig. ;D
Nu ikväll ska jag och mamma baka lite julgodis, gottigottgott! Lite choklad och pepparkakor m.m.
SItter och lyssnar lite på John Mayer, han är så himla bra! Älskar hans låtar, de är så... avkopplande.
Nu ska jag fortsätta att se på idol.
Ha det bra.
Kram Signe


Kommentarer
Postat av: ells.

åh, jag har lyckats även med dig. John Mayer, det är bra grejer signe!!

2009-12-12 @ 00:50:12
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0