It will be like I never existed

Hej hej, nu har jag nyss kommit hem från Hanna. Vi har haft jätte kul, igår var vi med Anja och såg "Ensam Hemma3". Den var jätte bra, men innan vi var hos henne gick vi på stan innan bion!! Då köpte jag ett läppbalsam som såg ut som en Cupcake.
Jag köpte Chokladcupcaken med strössel. ;D
Sen gick vi och såg den långa, bästa filmen som någonsing gjorts, New Moon! Och då är jag helt seriös, den var så fantastiskt bra slut och så fantastiskt dåligt slut! Haha. Nae, jag rekommenderar den verkligentill alla. Men det är ju klart, jag har läst alla böckerna och de är ju tom bättre! Här är bevis på att jag har sett den, kanske lite suddiga bilder.

Här är lite mera bilder från detta år, elr termin. ;D

Det var lite bilder, nu ska jag göra något vettigt tror jag. :P
Hare bäst. /Signe




Kommentarer
Postat av: Bellz

Va kul ni fick New Moon popcorn skålar det fick inte vi :P Vill me ha det! ^^

Ja New Moon är fantastisk men slutet var snopet!

Jag väntade på att hon skulle säga nåt men sen slutade, de måste göra Breaking Dawn!

Kramar Bellz

2009-11-29 @ 19:11:38
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0