Många, många bilder

Här kommer många bilder, lite från Stockholm lite från curlingen, skolan, Lovet, här hemma, gott gott, från kvällen på Kii med Foki.



Det var nog det mesta bilderna.
1. Jag innan curligen.
2. På curligen.
3. Höstlovet, katastrof .
4. Andres, Jag och pappa i Stockholm.
5. Halft uppäten kladdkaka och Fanta.
6. Jag och mina tre flätor fast den tredje syns inte, den är bakom kameran.
7. Ben and Jerry's, fick smaka av Ellen.
8. Jag och Jessika
9. Jag, jessika och Foki, lite suddig bild men jag ska lägga upp en bättre senara.
10. Foki tipsar om kläder.
11. Felix, Emil och Albin.
12. Morfar och Jonas, sådan far sådan son.
13. Mina och Hannas muffins.
14. Morbror Lasses match.
15. Peter Siepen i vita hatten.
16. Morfars outfit på curlingen.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

VAFAN, SUDDA MITT FACE:o

2009-11-05 @ 20:49:28
URL: http://lifeofbitches.blogg.se/
Postat av: Anna <333

åå vad kul lov du har haffffttt! <33 nice att träffa foki? <3

2009-11-05 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0