Mys dagarna

Hej hej.
Kom juste hem hit till mamma. Jag har varit och fikat med fina storkusinen Emelie. Vi hade jätte mysigt, jag åt en jätte god morotskaka. Vi var på Schmäck, där satt vi i nästan mer än en timme och pratade om allt möjligt.


Igår var jag med Hanna och Charlotte, då köpte vi en massa godis. Som ni kanske sett på hannas inlägg där under.
Vi hade jätte kul, vi la oss på sägen och skrattade för ingenting. Det kallar jag vänner.

Mina sötnosar, suddig bild.

Gottegottgott

Och jag måste bjuda på lite övriga bilder såklart.

Jag.

Jag och sööta Charlotte.

Jag, Arvid och Elsa lekte "De tre musketörerna", jag var prinsessan.

Hannas antekning på mobilen. :P

Hare bra, Signe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0