Take a chillpill man

Hej hej, kom just ut från duschen, det var en varm och avkopplade stund. Nu ska jag snart gå och lägga mig ska bara göra mig i ordning.
Idag på tekniken så gjorde vi pepparkaks hus. Fattar inte vrf det heter pepparkakshus igentligen, det är ju inte peppar i pepparkakor. Haha. Iaf så blev det as läcker, typ fyra lager med olika färger på glasyren. Gult/orange, blå, grön och rött. Det blev ganska mkt glasyr, men det var bara att härda.
Nu kom mamma hem också, verkr som om det blir varm choklad innan man bäddar ner sig. :P
Gottegottgott med varm choklad och grädde.
Har lagt in bilder på datorn från mobilen ikväll och igår laddade jag ner Twilight för typ tredje gången och som de flesta vet så händer det ju imorgon. Det är ju New moon premiär! To bad, jag är under åldersgränsen me jag får väl ladda hem den också.
Den här veckan har varit ganska chill faktist, det har inte hänt så mkt... tror jag. T.ex idag innan musiken när vi hade hål så satte vi oss jag, Emil, Jessika, Viktor, Andreas, Joanna, Albin m.m, btw Jessika somnade i soffan när vi låg där allihopa och myste. Senare på dagen blev det värre, tyvärr. Sally spydde på golvet i korridoren. :(

1. Jag, egopix, haha.
2. Pepparkakshuset
3. Pepparkakshuset- klart
4. Jessika som sover


Ne nu börjar jag ha suttit alldeles för länge vid data. Hare bra, Signe.



Kommentarer
Postat av: mandispandis

finaste signee:)<3

men dom hade väl gjort 11årsgräns på filmen?

de stog det på svts hemsida iaf:)

puss

2009-11-20 @ 13:02:02
Postat av: Jessie

HAHA, NEJ VAFAN?:( jag har inte sett att du hett in bilden on me.. Och jag visste inte heller att du tog kort på mig när jag sov:O

haha, det var fan pinsammt.. å ni var på väg att läman mig där sovande xD

2009-12-03 @ 19:16:46
URL: http://lifeofbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0