You are the music in me

Hej hej nu sitter jag här hemma hos mamma, ska snart gå och lägga mig
Lite tidigare ikväll sjöng våran kör, Tonmix på ett Musikcafé. Det var jättekul. Emelie, Ellen och mamma och många fler kom och lyssnade och såklart fikade.
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Och för en stund sedan så drack vi glögg och åt lite pepparkakor. Det var så jättegott och mysigt.
På fredag blir det New moon, äntligen! Haha, jag längtar verkligen. Jag tror att det är jag Anja, Hanna och Joanna som åker iväg. Igentligen skulle Anna också följa med men hon kunde inte, hon skulle på begravning. :(

Åå, jag älskar verkligen musik, om inte musik fanns skulle jag nog inte kunna överleva. Fast jag har ju inte testat, haha. Men det är nästan som min andra hälft.
Jag kanske lägger ut lite bilder från kvällen, får väl se om jag orkar. ;D
Här är en av mina favorit låtar, om jag får säga det själv så är den faktist riktigt bra. :)




Nae, nu ska jag nu försöka gå till sängs och bädda ner mig i min skööönna säng.
Hare bäst!
/Signe

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni sjöng så fina härliga låtar ikväll, det var supermysigt!!

2009-11-26 @ 00:45:29
Postat av: Bellz

OO hoppas du gillar filmen! :D



Sv: De måste göra Breaking Dawn till film, man kan inte sluta mitt i allt ihopa!

Det får som inte! :(

Håll tummarna, Kramar Bellz

2009-11-26 @ 06:18:03
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: emelie

av tíll hanna: Oftaaa? jag e nyfikeeeen!! :]



vad önskar du dej? :D

2009-11-26 @ 11:50:36
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Postat av: Bellz

SV: Haha jag blev också förvånad över att se Peter i den ^^

Kramar Bellz

2009-11-28 @ 20:40:10
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0