Hela veckan ut...

Hej hej.När jag kom hem från skolan lite tidigare idag så smakade jag på mina nya muffinsa som jag bakade igår.
Idag har jag inte gjort så mkt i skolan men jag har dessutom varit barn vakt och det gick helt utmäkt. :P
Lite bilder från igår...
Gott gott...
Sen blev Amos lite konstig...
Kolla bara hans svank...
HAHHAHA

Sen lite övriga bilder från veckan...

1Fanny<33
2Jessika, Joanna och jag:P
3Jag och Hanna men Joannas skor;D
4Matilda<33
5Jag:D
6Kludd:P
7Rebecka<33
8Bara nått från en tröja:P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder :)....

2009-10-17 @ 13:32:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: <3

snälla signe, kan du ta bort den dära bilden på mej. /nr. 7 :) <3

2009-10-20 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0