Stan...

Hej, idag slutade jag skolan halv två och drog ner på stan direkt.
Där träffade jag Hanna, Anja, Anna och två av dderas kompisar. :)
Vi träffade också Emelie och hennes vänner.
Senare så gick vi till Lindex och testade kläder elr iaf Julia och Anja.
Hanna och jag ;D

Sen gick vi och fikade på Biblotek cafét
Fast anja tog bilden så hon kom inte med...
Sen kom jag hem och gjorde inte så mkt mer, saknar dem redan. Det där orde vi göra om tjejer ;D

Ne nu har jag inget mer att säga, än att:
Ha det bra
/Signe





Kommentarer
Postat av: emelie<3

Hahh,, sötabilderr :*



sv till hanna: jaa rätt:P,, jooo den e asgoo jue

2009-10-22 @ 21:18:43
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Postat av: Anja

Jag äju så bra på att fota ;)

2009-10-25 @ 10:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0