Stockholm

Hej hej, nu är jag i Stockholm som Hanna sa.
Idag har jag, pappa och Anders varit på Naturhistoriska museumet och varit på ett jätte mysigt Café och fikat. Jag tog ganska många bilder men jag får ladda upp bilder när jag kmr hem på Fredag istället, jag har ingen usb-kabel här. Varken till mobilen elr kameran.
Senare ikväll ska jag och pappa på en musikal som heter "Hairspray". Den ska tydligen vara jättebra har man sagt. :)
Igår när vi kommit hit så gick jag och pappa på stan. Jag köpte ett par Jeans och pappa en vit t-shirt. Vi gick och fikade igår också.
Jag gillar Stockholm, men jag skulle aldrig kunna bo här själv. Ganska svårt att hitta. :P
Just nu så gör pappa och Anders tacos, gott gott.
När vi inte är på stan och så så har jag inte så mkt att göra. Det här är första gången jag lånar datan, har inte riktigt vågat fråga förut men nu var jag tvungen att skriva lite. :)
Jag saknar Umeå, det är inte så himla stort och så men jag är ganska nöjd att vara här. T.ex igåt när jag och pappa var på stan såg han Lasse Berghagen och två till, där imot såg jag bara en men det var ju alla fall någon jag kände igen. Det var faktist Ola från "Myror i brallan". Jag var iaf asnöjd.


Ne, nu måste jag gå och hjälpa till... elr inte.
Ha det bra kära Umebor.
/Signe




Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag hittade den på P3's hemsida.

2009-10-30 @ 12:50:16
URL: http://annabackstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0